Новини

Як культивується невігластво або 5 кроків до отупіння населення

02.02.2018   Коментарів: 0  

  Здавалося б, від рівня інтелекту суспільства залежить багато чого – економічний розвиток країни, науково-технічний, промисловий і культурний прогрес. Ціле майбутнє планети крутять шестерні інтелектуально-розвинених людей. Однак, як виявилося, насправді все не так. Чому, ми розбиралися разом з  1540.com.ua

Виявляється, людська дурість – запорука міцної економіки. Не дивуйтесь, адже саме так. Люди не люблять інтелектуальні заняття, бо на це потрібно надто багато енергії, що викликає  дискомфортні відчуття. Куди ліпше піти розважатися до найближчого кафе, або замовити піцу та посидіти у розважальному чаті. А ось освічена людина – пряма загроза економіці. Свідомому громадянину для відчуття власної важливості не потрібні круті авто або дорогі смартфони – його мислення надто самодостатнє, щоб прагнути потрапити в якісь тренди.

От і виходить, що чим вище за інтелектуальним рівнем людина, тим менш вона залежить від моди, стереотипів і споживчого мислення, тим менше вона приносить вигоди економіці, адже на такій важче заробити. Тому, щоб отримати покірне суспільство, необхідно відучити людей від прагнення розвиватися  та мислити самостійно, адже недалекою людиною легко керувати: вона не буде висловлювати своє невдоволення, якщо щось її не влаштовує, її легко обвести навколо пальця різноманітними обіцянками, напхати «авторитетною» думкою липових фахівців. За допомогою мас-медіа людей провокують керуватися низинними бажаннями, маніпулюють їх інстинктами, грають на емоціях. Заохочується егоцентризм, прагнення відповідати нав’язаним ідеалам, впроваджується підсвідома агресивність, жадібність, самозакоханість і впевненість у власній винятковості. Наприклад:

  1. Насадження стереотипів і шаблонного мислення Ні за яких обставин не  дозволяти людям думати своєю головою. Краще постійно прокручувати в мас-медіа «авторитетні» і «ті, які не піддаються критиці» думки політиків, телеведучих, видатних артистів і музикантів, з якими проста людина повинна себе ототожнювати. Вона – ніхто, її думка нікому не цікава. За неї вже все вирішили.
  2. Надання великої індустрії розваг Щоб у народу не було часу для саморозвитку, йому надається величезний спектр розваг: клуби, кафе, торгово-розважальні комплекси, інтернет-майданчики і, звичайно, алкоголь. А сотні розважальних телешоу, серіалів, комп’ютерних ігр за допомогою епатажу, еротики, примітивного гумору і неадекватності дезорієнтують увагу та зроблять її маріонеткою в руках великих корпорацій.
  3. Жалюгідний гумор, гра на сексуальних інстинктах Як зняти денне напруження? Завалити робочий стіл веселими картинками, мемами, відео з котиками та порно. Нехай наш «пішак» отримує хороші емоції, підсаджується на матючний гумор і вульгарні комедії, розуміння яких не вимагає розумових зусиль. І непомітно деградує, обростаючи ледачим жирком.
  4. Підживлення почуття значущості, унікальності кожного Немає кращого споживача, ніж людина, яка прагне самоствердитися, виділити свою несхожість на тлі більшості. Такими людьми керує прагнення підживити своє відчуття власної важливості – стати власником самого статусного авто, самого ексклюзивного одягу, самого модного гаджета та іншого барахла. Вона унікальна і значима, вона бере від життя найкраще і пускає пилюку в очі суспільству. Покупки допомагають скинути стрес, втілюють собою сенс її існування і життєві досягнення. Принаймні, думати про це приємно.
  5. Пропаганда чорно-білого мислення Є тільки біле і чорне, хороше і погане, правда і брехня – іншого не дано, ніяких півтонів і відтінків. Така категоричність породжує нетерпимість до інакомислення, небажання розширювати рамки свого мислення, вузькість сприйняття, відсутність варіативності у важливих питаннях. Більше немає необхідності оцінювати подію з різних сторін, все заздалегідь вирішено.

За матеріалами з відкритих джерел

 

Це також цікаво:

 

Залишити відповідь